انجمن مدیران ساختمان

15531
آشپزخانه منزل مسکونی در آتش سوخت
تاریخ : 1399/2/13 13:56: کد خبر : 15531
آتش سوزی آشپزخانه یک واحد مسکونی در یک ساختمان هفت طبقه در خیابان خلیج(شماره دو) خسارت مالی بر جای گذاشت.
آشپزخانه منزل مسکونی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 11:07 دقیقه صبح امروز وقوع این حادثه توسط همسایگان به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه 16 را به محل حادثه در خیابان خلیج فارس(شماره دو) خیابان حیدری اعزام کرد.
یوسف رستمی رییس ایستگاه 16 آتش نشانی در این باره گفت: آشپزخانه یک واحد مسکونی در طبقه دوم ساختمان 13 واحدی هفت طبقه، از پشت یخچال طعمه آتش سوزی شده بود.
وی افزود: نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز این واحد مسکونی، عملیات خود را آغاز كردند كه معلوم شد مقداری از لوازم آشپزخانه نیز دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به دیگر قسمت های منزل بود.
رستمی خاطرنشان کرد: گروه اول نیروهای آتش نشانی با استفاده از یك رشته لوله آبدهی شعله های آتش را مهار و به طور كامل خاموش کردند و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجوی محبوسین احتمالی و تخلیه ساکنان گرفتار در دود پرداختند.
وی افزود: خوشبختانه ساکنین قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل ساختمان خارج شده بودند و هیچ فرد محبوس شده ای در طبقات وجود نداشت.
رستمی فرمانده آتش نشانان تاکید کرد: با توجه به انتشار دود بسیار زیاد در محل آتش سوزی، آتش نشانان با استفاده از فن فشار مثبت اقدام به تخلیه دود از ساختمان كردند و با ارائه تذكرات ایمنی لازم به مالك، ماموریت خود را پایان دادند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120614