انجمن مدیران ساختمان

15760
واژگونی خودرو سواری در برخورد شدید با بلوک های سیمانی
تاریخ : 1399/2/21 12:52: کد خبر : 15760
برخورد شدید خودرو سواری با بلوکه های سیمانی در بلوار الغدیر، خیابان ابراهیم آباد دو مجروح برجای گذاشت.
واژگونی خودرو سواری در برخورد شدید با بلوک های سیمانی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت02:10 دقیقه بامداد امروز، وقوع این حادثه توسط شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 87 به همراه گروه امداد ونجات 5 به محل حادثه در بلوار الغدی خیابان ابراهیم آباد اعزام شدند.

محمد اسدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با دو نفر سرنشین در خیابان ابراهیم آباد در حال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با بلوک های سیمانی برخورد کرد که منجر به واژگونی این خودرو شد.
وی افزود: در جریان این حادثه راننده این خودرو که زنی 30 ساله بود و همچنین یک سرنشین مرد حدوداً 25 ساله مجروح و در داخل خودرو گرفتار شدند که سرنشین مرد در همان لحظات اولیه با کمک مردم از داخل خودرو بیرون آورده شد.
اسدی با اشاره به محبوس شدن راننده زن در میان اتاقک خودرو، اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو به یاری فرد محبوس شده شتافتند و توانستند با استفاده از وسایل تخصصی نجات، زن راننده را از داخل خودرو بیرون آورده و او به همراه سرنشین مرد را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که حال راننده زن به گفته تیم اورژانس وخیم اعلام شد و سریعا به مراکز درمانی انتقال یافت.
گفتنی است علت بروز این حادثه در حال حاضر از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.م4



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120659