انجمن مدیران ساختمان

15762
پریز برق، آتش به پا کرد
تاریخ : 1399/2/22 11:49: کد خبر : 15762
آتش سوزی پریز برق در زیرزمین یک ساختمان با تلاش آتش نشانان، مهار و خاموش شد.
پریز برق، آتش به پا کرد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 18:56 روز گذشته در پی تماس نگهبان و پرسنل یک مجتمع در خیابان ری، خیابان ادیب الممالک با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود غلیظ از زیرزمین این ساختمان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه های 3و4 را به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

سید مصطفی جعفری رئیس ایستگاه 3 آتش نشانی در این باره اظهار داشت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با دود و آتش سوزی در طبقه زیرزمین یک ساختمان روبرو شدند که دود ناشی از آن همه ساختمان را فرا گرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی، با قطع برق و گاز، به سرعت عملیات دسترسی به کانون آتش سوزی را آغاز کردند و با جستجو در طبقه منفی توانستند آتش سوزی را که بر اثر اتصالی برق از قسمت دوشاخه وصل شده به پریز برای استفاده از یخچال در اتاق تاسیسات این ساختمان بود را ردیابی کنند.
جعفری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دود زیادی ساختمان را فرا گرفته بود، آتش نشانان با استفاده از فن های فشار مثبت، دود ناشی از آتش سوزی را به طور کامل تخلیه کردند.
وی گفت: نیروهای عملیات پس از لکه گیری کامل و ایمن سازی محل حادثه با تحویل محل حادثه به مسئول این مجموعه و ارائه تذکرات ایمنی لازم، ماموریت خود را پایان دادند.م5



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120667