انجمن مدیران ساختمان

15775
نجات گوسفندی که به چاه آب سقوط کرد
تاریخ : 1399/2/25 14:2:0 کد خبر : 15775
یک رأس گوسفندی که به عمق 10 متری چاه آب سقوط کرده بود با تلاش آتش نشانان تهران زنده از عمق چاه خارج شد.
نجات گوسفندی که به چاه آب سقوط کرد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، چوپانی که در حال جابجایی گله گوسفندان بود وقتی که متوجه ی سقوط یکی از گوسفندانش به داخل چاه شد، سراسیمه دست بکار شد تا گوسفندش را نجات دهد ولی چون کاری از دستش برنیامد با آتش نشانی تماس گرفت و درخواست کمک کرد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حوالی ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه ۱۲۱ را بصدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه بهمراه تیم نجات ۱۵ را به محل حادثه واقع در جاده ی خاوران، کمربندی دوم تهران، روستای غنی آباد روانه کرد.

حسن مهرورز رئیس ایستگاه ۱۲۱ آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور پیدا کرده بود، دراین خصوص گفت: یک رأس از گوسفندان گله ی یک چوپان در هنگام جابجایی به داخل یک حلقه چاه آب به عمق حدوداً ده متر سقوط کرد و با توجه به کول داربودن میله ی چاه در وضعیت نامناسبی نیز قرار داشت.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از برپا کردن کارگاه نجات بر روی دهانه چاه، یکی از نیروهای آتش نشانی را با رعایت موارد ایمنی به عمق چاه فرستادند.
مهرورز ادامه داد: این آتش نشان با استفاده از تجهیزات نجات پس از تثبیت کردن حیوان، با همکاری سایر آتش نشانان این گوسفند را به خارج از چاه و سطح زمین منتقل کرد.
رئیس ایستگاه آتش نشانی اظهار داشت: این گوسفند سرانجام با تلاش نیروهای آتش نشانی صحیح و سالم از چاه خارج و تحویل چوپان گله شد.م8



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120702