انجمن مدیران ساختمان

15821
برخورد اتوبوس با موتورسیکلت سه مصدوم بر جای گذاشت
تاریخ : 1399/3/10 10:34: کد خبر : 15821
برخورد شدید یك دستگاه اتوبوس با موتورسیكلت در بزرگراه آزادگان، سه مصدوم برجای گذاشت.
برخورد اتوبوس با موتورسیکلت سه مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۷:۳۷ دقیقه عصر روز گذشته شاهدان حادثه برخورد یك دستگاه اتوبوس با موتورسیكلت در شرق به غرب بزرگراه آزادگان، مقابل درب شماره ۶ میدان تره بار مركزی در تماس با سامانه ۱۲۵ این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه ۳۵ و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام كرد.

رضا هاشمی شال معاون منطقه ۷ عملیات كه از ابتدا به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یك دستگاه اتوبوس پس از انحراف از مسیر اصلی خود با یك دستگاه موتورسیكلت برخورد كرده بود كه در پی این برخورد موتورسیكلت دچار آتش‌سوزی شده و هر سه سرنشین موتورسیكلت كه سه مرد جوان ۱۵، ۱۶ و ۱۸ ساله بودند به شدت دچار مصدومیت و سوختگی شده بودند.
وی افزود: با توجه به اینكه هر سه سرنشین موتورسیكلت قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط سرنشینان خودروهای عبوری از زیر اتوبوس خارج شده بودند، آتش نشانان در لحظات اولیه با رعایت موارد ایمنی اقدام به مهار شعله‌های آتش كرده و موتور سیكلت و اتوبوس را به حاشیه امن بزرگراه منتقل كردند.
هاشمی شال خاطر نشان كرد: با توجه به وخامت حال مصدومین و ترافیك سنگین در محور اصلی بزرگراه آزادگان، جهت انتقال مصدومین نیاز به حضور امداد هوایی در محل حادثه بود كه پس از حضور هلیكوپتر امداد، هر سه مصدوم بلافاصله به مراكز درمانی منتقل شدند.
معاون منطقه ۷ عملیات در پایان اشاره كرد: نیروهای آتش نشانی پس از تحویل هر سه مصدوم به امداد هوایی و تحویل اتوبوس و موتورسیکلت به عوامل پلیس راهور، پس از ایمن سازی محل حادثه و پس از پاكسازی سطح بزرگراه از بقایای به جا مانده از این تصادف به ماموریت خود پایان دادند.م۷



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120791