انجمن مدیران ساختمان

4354
انفجار مرگبار در منزل مسکونی
تاریخ : 1397/12/22 14:36 کد خبر : 4354
بروز انفجار و آتش سوزی در یک واحد مسکونی در محله خزانه بخارایی یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.
انفجار مرگبار در منزل مسکونی
به گزارش پایگاه خبری125، ساعت ۵:۵۹ صبح امروز حادثه انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله خزانه بخارایی بین علی آباد و نازی آباد 18 متری تختی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ۳ ایستگاه 90، 82 و 83 را به همراه تجهیزات و دستگاه های تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.
بهنام ریاضی مدیر منطقه 7 عملیات در این باره اظهار داشت: آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که در طبقه دوم یک منزل مسکونی ۳ طبقه قدیمی که هر طبقه ۵۰ متر مربع وسعت داشت، انفجار رخ داده است و بر اثر این انفجار، شیشه‌های ساختمان شکسته و بر روی یک دستگاه خودروی سواری پراید فرو ریخته بود.
وی افزود: این انفجار منجر به آتش سوزی در محل حادثه شده و طبقه سوم ساختمان نیز به علت سرایت آتش کاملا شعله ور بود.
ریاضی بیان کرد: در زمان رسیدن نیروهای عملیات، طبقه دوم و سوم کاملا شعله ور شده و دود و آتش زیادی از پنجره‌ها به بیرون زبانه می کشید و براساس اطلاعات دریافتی سه نفر در داخل ساختمان محبوس شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق و گاز ایمن سازی های اولیه را انجام و مهار شعله های آتش را آغاز کرده و گروهی دیگر از نیروها هر سه نفر را از ساختمان خارج کردند.
مدیر منطقه 7 عملیات تصرح کرد: یک پیرزن و پیر مرد که به شدت دچار سوختگی شده بودند توسط آتش نشانان از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند، اما یک مرد جوان به دلیل شدت جراحات وارده و به تائید عوامل اورژانس، جان خود را از دست داده بود.
وی افزود: آتش سوزی با تلاش آتش نشانان به سرعت خاموش و از سرایت به اطراف جلوگیری شد و کارشناسی های اولیه آتش نشانان حاکی از نشت گاز شهری و رسیدن جرقه به آن بود.م7
عکس: منطقه پنج عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117771