انجمن مدیران ساختمان

5381
آتش در کارگاه تولید روکش صندلی خودرو
تاریخ : 1398/1/19 16:28: کد خبر : 5381
آتش سوزی کارگاه تولیدی روکش صندلی خودرو در نعمت آباد، خسارت مالی بر جای گذاشت.
آتش در کارگاه تولید روکش صندلی خودرو
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس کارگران یک کارگاه تولید روکش صندلی خودرو، و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 28 و 65 را ساعت 13:25 امروز رهسپار نعمت آباد، خیابان زمزم، خیابان رضایی نمود.
داود قلیزاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه به مساحت 300 متر مربع دیده می شد که طبقه پایین آن به کاربری انبار کاشی و سرامیک تبدیل شده و طبقه دوم آن نیز به عنوان کارگاه تولید روکش صندلی خودرو استفاده می شد.
وی ادامه داد: از قسمت کارگاه این ساختمان به مساحت 150 متر مربع آتش و دود زیادی به بیرون زبانه می کشید و شعله های آتش به نقاط دیگر سرایت کرده بود.
قلیزاده تصریح کرد: با توجه به تماس های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در داخل این کارگاه تعدادی از آتش نشانان به جستجوی محبوسین احتمالی در این آتش سوزی پرداختند.
وی افزود: این کارگاه مملو از ابر، اسفنج و پارچه بود که نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند ودر مدت زمان کوتاهی شعله های آتش از سوی آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد وهمچنین از سرایت شعله های آتش به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل آمد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچکس در داخل کارگاه محبوس نشده بود و نیروهای عملیاتی پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل ملک به مالکین ماموریت خود را پایان دادند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117903