انجمن مدیران ساختمان

5410
سقوط زن سالخورده کم بینا به چاهک آسانسور
تاریخ : 1398/1/31 14:24: کد خبر : 5410
بانوی سالخورده ای در حین وارد شدن به کابین آسانسور یک ساختمان مسکونی در غرب تهران به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد و به سختی مجروح و روانه بیمارستان شد.
سقوط زن سالخورده کم بینا به چاهک آسانسور
به گزارش پایگاه خبری 125، طی تماس ساکنان ساختمانی در بلوار سیمون بولیوار، خیابان الوند حدود ساعت 12 ظهر روز گذشته با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه به آتش نشانی، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 94 به همراه گروه امداد و نجات 19 به محل این حادثه رهسپار شدند.
به گفته رضا وفایی معاون منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران، بانوی سالخورده ای پس از خرید نیازهای خانه اش، به ساختمان محل سکونتش بازگشت و به قصد رفتن به طبقات فوقانی وارد آسانسور شد که به دلیل نامعلومی به داخل چاهک آسانسور افتاد و تا انتهای آن سقوط کرد.
وی اضافه کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، بی درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص، خود را به انتهای چاهک آسانسور رساندند و در حضور عوامل اورژانس این بانوی سالخورده را از انتهای چاهک آسانسور خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی حاضر در محل دادند.
معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی درادامه اظهار داشت: بر اثر این حادثه و بنا به اعلام عوامل اورژانس، هر دو پای این بانوی مسن دچار شکستگی شد که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.
وفایی علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی و عوامل انتظامی منطقه در دست بررسی ذکر کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی پس از انجام ماموریت خود، هشدار های ایمنی لازم را به ساکنان ساختمان ارائه کردند.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117986