انجمن مدیران ساختمان

5454
انفجار تانکر سوخت در نزدیکی فرودگاه بین المللی 55 کشته بر جای گذاشت
تاریخ : 1398/2/17 13:27: کد خبر : 5454
بر اثر انفجار یک کامیون حامل سوخت در نیامی، پایتخت نیجر 55 نفر کشته و 37 نفر زخمی شدند که حال برخی از مجروحان، وخیم گزارش شده است.
انفجار تانکر سوخت در نزدیکی فرودگاه بین المللی 55 کشته بر جای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری 125 آتش نشانی تهران، به نقل از خبرگزاری آفریقا نیوز، یک سخنگوی وزارت کشور نیجر اعلام کرد: اغلب مصدومین در اثر سوختگی شدید جان باختند.
بر اساس گزارش های دریافتی از شاهدان عینی، این کامیون در حال خروج از شهر در روی خطوط راه آهن دچار حادثه شد و واژگون شد. مردم با دیدن این صحنه که منجر به نشت بنزین شده بود جهت جمع آوری بنزین هجوم آوردند که ناگهان انفجار مهیبی بوقوع پیوست.
به دنبال این انفجار، آتش سوزی عظیمی رخ داد. هنگام شعله ور شدن آتش، موتورسیکلت ها و مردم زیادی در اطراف کامیون سوخت حضورداشتند که همگی دچار سوختگی شدید و جراحت شدند.
به گفته مقامات پلیس، روز بعد از حادثه بقایای سوخته کامیون واژگون شده و موتورسیکلت های اطراف آن قابل رویت بود. همچنین به برخی منازل مسکونی اطراف محل انفجار نیز خسارت وارد شده است.
انفجار در خروجی جنوب شرقی شهر نیامی پایتخت نیجر بوقوع پیوسته است. خوشبختانه این حادثه هیچ گونه اختلالی در فعالیت فرودگاه نیامی ایجاد نکرده است.