انجمن مدیران ساختمان

5457
کولر آبی آتش به پا کرد
تاریخ : 1398/2/18 12:19: کد خبر : 5457
آتش سوزی کولر آبی در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش نشانان را به خیابان ارسباران کشاند.
کولر آبی آتش به پا کرد
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 29 و گروه نجات 12 را به همراه خودرو نردبان، تشک نجات و خودرو دستگاه تنفسی ساعت 15:30 روز گذشته به سید خندان، خیابان ارسباران، کوچه عقاب اعزام كرد.
اسماعیل گشایش افسر آماده منطقه دو عملیات در این باره گفت: قسمت پارکینگ طبقه همکف یک ساختمان مسکونی چهار طبقه 8 واحدی دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود.
وی با اعلام اینکه کولر آبی که در قسمت پارکینگ و در مجاورت یکی از واحدهای مسکونی وجود داشت آتش گرفته بود افزود: نیروهای عملیات به سرعت با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش رساندند و آتش سوزی را مهار و به طور کامل مهار و خاموش کردند.
گشایش تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی، ساکنین گرفتار در دود را نجات داده و آنان را که شش زن و پنج مرد بودند به محل امن منتقل کردند.
وی افزود: نیروهای عملیات پس از تخلیه دود ناشی از آتش سوزی با استفاده از فن های فشار مثبت و تحویل محل حادثه به مالکان ساختمان به مأموریت خود پایان دادند.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118125