انجمن مدیران ساختمان

6520
نجات مادر و کودک از آتش سوزی منزل
تاریخ : 1398/3/19 15:4:0 کد خبر : 6520
آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک راه آهن، با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد و مادر و کودک وی از این حادثه جان سالم بدربردند.
نجات مادر و کودک از آتش سوزی منزل
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 12:52 دقیقه روز گذشته در پی تماس همسایگان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 69 را به شهرک راه آهن، خیابان بنفشه نهم اعزام کرد.
فریدون خاوریان فرمانده آتش نشانان اعزامی سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان یک طبقه قدیمی ساز، یک واحد مسکونی 60 متر مربعی در طبقه همکف، از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شده و آتش درحال گسترش و سرایت به اطراف بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند و گروهی دیگر از آتش نشانان نیز به طور همزمان به تخلیه ساکنان این واحد مسکونی پرداختند و موفق شدند یک مادر جوان و کودکش را که در میان دود و آتش گرفتار شده بودند، به سلامت خارج کرده و به محلی امن انتقال دهند.
خاوریان در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی، این آتش سوزی را خاموش و دودهای منتشر شده در داخل ساختمان را به وسیله فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: دراین آتش سوزی به هیچ کس صدمه ی جانی نرسید.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118338