انجمن مدیران ساختمان

7545
آتش سوزی واحد مسکونی در شهرک آزادی
تاریخ : 1398/3/27 17:21: کد خبر : 7545
آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک آزادی، با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.
آتش سوزی واحد مسکونی در شهرک آزادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 19:05 عصر روز گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 20 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به شهرک آزادی، خیابان امام خمینی(ره) رهسپار کرد.
علی کاظمی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: قسمت اتاق خواب و آشپزخانه یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به اطراف بود.
وی در ادامه گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با نردبان های دستی از نمای ساختمان خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی به منظور نجات افراد محبوس شده احتمالی وارد ساختمان شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچ یک از ساکنان در محل حادثه محبوس نشده اند.
وی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان و در کوتاه ترین زمان ممکن، آتش سوزی را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118414