انجمن مدیران ساختمان

7547
انفجار و آتش سوزی یک منزل مسكونی خسارات زیادی برجای گذاشت
تاریخ : 1398/3/28 16:31: کد خبر : 7547
انفجار شدید در یک منزل مسکونی در شرق تهران باعث بروز آتش سوزی و وارد آمدن خسارت زیاد به این منزل شد.
انفجار و آتش سوزی یک منزل مسكونی خسارات زیادی برجای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 13:20 ظهر روز گذشته، همسایگان با شنیدن صدای انفجار مهیبی در طبقات فوقانی، وحشتزده شده و سراسیمه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی تهران درخواست کمک فوری کردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه های 117 و 48 و همچنین گروه امداد و نجات 2 برای امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی، روانه محل حادثه در خیابان پاسدار گمنام، خیابان قیام شمالی شدند.
عزیز غلامی نسب مدیر عملیات منطقه 8 آتش نشانی تهران كه همراه نیروهای عملیات عازم محل حادثه شده بود، در این مورد گفت: انفجار در طبقه چهارم یك ساختمان پنج طبقه مسکونی اتفاق افتاد که علاوه بر وقوع آتش سوزی و تخریب قسمتی از این واحد مسکونی، خسارات زیادی نیز به این منزل وارد شد.
وی اضافه کرد: طبق اظهار همسایگان در پی این حادثه سه نفر از ساکنان در داخل ساختمان گرفتار شدند که آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و تجهیز شدن به وسایل ایمنی انفرادی با كشیدن لوله های آبدهی و به همراه بردن چند دستگاه خاموش كننده دستی، خود را به طبقه چهارم ساختمان رساندند.
غلامی نسب ادامه داد: آتش نشانان به سرعت آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و همزمان تیم نجات نیز به جستجوی محل حادثه پرداخته و توانستند سه زن را به پشت بام ساختمان منتقل کنند.
این مدیر عملیات آتش نشانی افزود: با انتقال سه نجات یافته به پشت بام و حضور عوامل اورژانس در محل برای معاینه آنان، خوشبختانه حال عمومی آنها مساعد اعلام شد که آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیكی، هرسه زن را به سطح زمین منتقل كردند.
وی با اعلام این که علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدوم و مجروحی نداشت.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118417