انجمن مدیران ساختمان

7569
نجات مرد میانسال از میان دود و آتش منزل مسكونی
تاریخ : 1398/4/3 15:49:0 کد خبر : 7569
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان خزانه بخارایی با نجات مرد میانسال از میان دود و آتش به خیر گذشت.
نجات مرد میانسال از میان دود و آتش منزل مسكونی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 20:52 دقیقه شب گذشته در پی آتش سوزی یك منزل مسكونی سه طبقه در فلكه سوم خزانه بخارایی، كوچه مقصودی، و تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه های 13 و 83 را به همراه گروه نجات دو به محل حادثه اعزام کردند.
بهنام ریاضی مدیر منطقه هفت عملیات كه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در طبقه سوم یك منزل مسكونی سه طبقه قسمت انباری آن به وسعت 20 متر مربع مملو از لوازم مستهلك خانگی دچار آتش سوزی شده بود.
وی ادامه داد: شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود و یك نفر از ساكنین در همان طبقه ساختمان محبوس شده بود.
وی افزود: در این حادثه آتش نشانان پس از بازدید و بررسی با رعایت اصول ایمنی پس از قطع برق و گاز به دو تیم عملیاتی تقسیم شدند و یك تیم برای جستجوی محبوس شدگان و یك تیم با استفاده از یك رشته لوله آبدهی شعله های آتش را مهار و خاموش كردند.
مدیر منطقه هفت عملیات خاطر نشان کرد: آتش نشانان موفق شدند مرد 40 ساله را كه در میان دود و شعله های آتش محبوس شده بود صحیح و سالم از داخل ساختمان خارج كرده و شعله های پنهان به جا مانده از این آتش سوزی را خاموش نمایند.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118473