انجمن مدیران ساختمان

7574
ریزش تاج سنگی ساختمان بخیر گذشت
تاریخ : 1398/4/5 12:36:0 کد خبر : 7574
نمای سنگی(تاج) ساختمان 5 طبقه مسکونی از بالاترین قسمت این بنا به پایین و حیاط ریزش کرد ولی به هیچ یک از ساکنان آن آسیب جانی نرسید.
ریزش تاج سنگی ساختمان بخیر گذشت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی با دریافت خبر ریزش نمای ساختمان از سوی ساکنان یک ساختمان پنج طبقه ی مسکونی واقع در بلوار ابوذر، خیابان بقایی، خیابان مسلم جنوبی، بلافاصله ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه ۲۴ را بصدا درآورد و آتش نشانان را روانه ی محل حادثه کرد.
بنا به اظهار محمد معصوم فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، نمای سنگی(تاج) یک ساختمان 5 طبقه مسکونی به یکباره از قسمت جلوی پشت بام به پایین و داخل حیاط این ساختمان فرو ریخت که باعث تخریب دیوار ورودی پارکینگ شد.
وی اضافه کرد: وقوع این حادثه علاوه بر ایجاد ترس و وحشت ساکنان این ساختمان موجب مسدود شدن مسیر ورودی به پارکینگ و داخل ساختمان شد.
محمد معصوم در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در زمان وقوع این حادثه هیچ یک از ساکنان در حیاط ساختمان حضور نداشت و یا خودرو یی از محل تردد نمی‌کرد، به این خاطر این حادثه آسیب جانی به همراه نداشت و فقط خساراتی به ساختمان وارد شد.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به آوار برداری آتش نشانان و ایمن سازی محل گفت: پس از بازدید نمای بالای ساختمان و جدا کردن سنگهای نیمه معلق از آن به منظور جلوگیری از خطر سقوط این سنگ ها، آتش نشانان تذکرات لازم ایمنی را به ساکنان ارائه کردند.
گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م۸
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118487