انجمن مدیران ساختمان

7582
مهار به موقع آتش سوزی در پشت بام منزل دو طبقه قدیمی
تاریخ : 1398/4/6 13:40:0 کد خبر : 7582
آتش سوزی در پشت بام یک منزل دو طبقه قدیمی توسط آتش نشانان دو ایستگاه مهار و از سرایت آن به طبقات پایین جلوگیری شد.
مهار به موقع آتش سوزی در پشت بام منزل دو طبقه قدیمی
به گزارش پایگاه خبری 125، این آتش سوزی در ساعت 14 دیروز از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 3 و 99 و گروه امداد و نجات 2 این سازمان به همراه تشك نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی روانه ی خیابان 17 شهریور، كوچه خاكدوست شدند.
اكبر فرهادی رئیس ایستگاه 99 آتش نشانی در مورد چگونگی عملیات نیروها گفت: با توجه به بافت قدیمی و معابر تنگ منتهی به محل حادثه، آتش نشانان بناچار برای رساندن آب مسافتی بیش از 150 متر لوله کشی کردند و سرانجام آب مورد نیاز برای خاموش کردن این آتش سوزی را به محل آتش سوزی رساندند.
وی افزود: نیروهای عملیات بی درنگ پس از كشیدن لوله های آبرسانی آتش نشانی، پس از قطع برق و گاز این منزل مشغول عملیات شدند.
فرهادی در ادامه تصریح کرد: محل حادثه یک منزل دو طبقه مسکونی بود که پشت بام آن که مملو از لوازم و اجناس مستعمل بود، طعمه آتش سوزی شد و هر آن نیز احتمال می رفت شعله های آتش به اطراف گسترش یابد.
رئیس ایستگاه آتش نشانی اضافه کرد: این آتش سوزی سریعا توسط نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.
وی علت بروز این آتش سوزی را از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکر کرد و ادامه داد: پس از جلوگیری ازسرایت آتش به ملك مجاور، آتش نشانان با خاموش کردن به موقع این آتش سوزی از بروز خسارت بیشتر ممانعت به عمل آوردند.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118502