انجمن مدیران ساختمان

7601
یک منزل مسكونی در نبود ساکنان آن آتش گرفت
تاریخ : 1398/4/13 10:10: کد خبر : 7601
آشپزخانه طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در خانی آباد نو دچار آتش سوزی شد.
یک منزل مسكونی در نبود ساکنان آن آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 10:45 دقیقه روز گذشته شاهدان این حادثه طی تماس با سامانه 125 وقوع یک مورد آتش سوزی در یك منزل مسكونی واقع در خانی آبادنو، خیابان لطیفی را به آتش نشانی خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 96، 35 و گروه امداد ونجات 6 به همراه خودرو نردبان و خودرو حامل تشك نجات را روانه محل حادثه كرد.
احمد زارع تیموری افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران گفت: طبقه چهارم یك ساختمان مسكونی 5 طبقه از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شد كه دود حاصل از این آتش سوزی از پنجره های ساختمان خارج میشد.
وی اضافه کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع برق و گاز منزل مسكونی و مجهز شدن به دستگاه تنفسی، عملیات خود را آغاز كرده و با کشیدن یك رشته لوله آبده، وارد ساختمان شدند.
تیموری اضافه کرد: با توجه به نبود مالك و ساکنان در منزل مذكور، نیروهای آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص، در ورودی این واحد مسکونی را باز کرده و پس از بازدید و بررسی آن مشاهده كردند آشپزخانه و وسایل موجود در آن دچار آتش سوزی شده بود كه بلافاصله نیروهای عملیات شعله های آتش را مهار كرده و از پیشروی آن به قسمت های دیگر این منزل جلوگیری به عمل آوردند.
این ا فسر آماده آتش نشانی خاطرنشان كرد: آتش نشانان دود متصاعد شده در داخل ساختمان را با استفاده از فن های قوی به خارج از ساختمان تخلیه كرده و پس از ایمن سازی محل حادثه، واحد مذكور را به توجه به عدم حضور مالک به مدیر ساختمان تحویل دادند.
گفتنی است: علت وقوع این آتش سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران مشخص خواهد شد.م7
عکس: حمیدرضا باقرزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118554