انجمن مدیران ساختمان

7603
باز هم یک منزل مسکونی در غیاب ساکنان آن دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1398/4/13 12:49: کد خبر : 7603
یک منزل مسکونی در خیابان جنت آباد شمالی در هنگام نبود صاحب خانه و ساکنان آن طعمه آتش سوزی شده و خسارت مالی زیادی بر جای ماند.
باز هم یک منزل مسکونی در غیاب ساکنان آن دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 23:43 دقیقه شب گذشته در پی آتش سوزی در یك منزل مسكونی در خیابان جنت آباد شمالی، خیابان بهارستان 20، همسایگان با سامانه 125 تماس گرفته و این حادثه را اطلاع رسانی کردند.
ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به محض آگاه شدن از این اتفاق، نیروهای عملیات ایستگاههای 94 و 55 به همراه کامیونت خاور حامل دستگاه های تنفسی را به محل حادثه اعزام كرد.
بر اساس این گزارش، مجید شهرمی رئیس ایستگاه 55 آتش نشانی که در محل این حادثه حضور یافته بود، دراین باره ابراز داشت: در طبقه سوم یك ساختمان مسكونی 7 طبقه، یک واحد مسکونی دچار آتش سوزی شد كه با توجه به رسیدن همزمان صاحب خانه و نیروهای آتش نشانی در مقابل این منزل، درب ورودی این واحد مسکونی توسط مالک آن باز شد و آتش نشانان به سرعت وارد منزل شده و به عملیات پرداختند.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز منزل مسكونی مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند و با استفاده از یك رشته لوله آبدهی توانستند شعله های آتش را مهار و به طور كامل خاموش کنند.
شهرمی در ادامه اظهار داشت: با توجه به انتشار دود بسیار زیاد در محل آتش سوزی، آتش نشانان با استفاده از فن مكانیكی اقدام به تخلیه دود از ساختمان كردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی و نیز خسارات وارده توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است، خاطرنشان کرد:
این آتش سوزی هیچ مصدوم و محبوس شده ای در پی نداشت.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118559