انجمن مدیران ساختمان

7606
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سعدی
تاریخ : 1398/4/15 11:13: کد خبر : 7606
آتش سوزی خانه قدیمی در خیابان سعدی شمالی قبل از گسترش و سرایت به ساختمان های اطراف مهار و خاموش شد.
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سعدی
به گزارش پایگاه خبری 125، رهگذران با مشاهده آتش و دود از یک ساختمان مسکونی خالی از سکنه دو طبقه قدیمی ساز با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 73، 18 و 46 را ساعت 10:35 دقیقه شب گذشته به خیابان سعدی شمالی رهسپار اعزام کرد.
حمیدرضا سمیعی افسر آماده منطقه 6 عملیات در این باره ابراز داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود غلیظی از یک ساختمان دو طبقه قدیمی به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت به دو تیم تقسیم شدند که تیم اول به دلیل بسته بودن در با ابزار ویژه درب را گشوده و وارد خانه شدند و ضمن قطع برق و گاز، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه تنفسی به کانون آتش سوزی نزدیک شدند.
سمیعی تصریح کرد: نیروهای عملیات با تلاش فراوان و با استفاده از آب موفق شدند شعله های آتش را مهار و تیم دوم نیز جستجوی محبوسین احتمالی را انجام دادند و پس از اطمینان از نبود محبوس شده از ساختمان خارج شدند.
وی بیان داشت: آتش نشانان با توجه به حجم آتش سوزی ووجود 5 مغازه در زیر این ساختمان به سرعت آتش سوزی را مهار و پس از خاموش کردن آتش و لکه گیری به ماموریت خود پایان دادند.
وی با اعلام این که علت وقوع این آتش سوزی و نیز خسارات وارده از سوی تیم کارشناسی منطقه 6 آتش نشانی در دست بررسی است، تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.م6
عکس: منطقه شش عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118566