انجمن مدیران ساختمان

7611
بازدید آتش نشانان از مرکز توانبخشی آهنگ
تاریخ : 1398/4/17 11:1:0 کد خبر : 7611
آتش نشانان با حضور در مرکز نگهداری افراد معلول جسمی و ذهنی از نزدیک با آنان ملاقات و همچنین از ایمنی ساختمان این مرکز نیز بازدید کردند.
بازدید آتش نشانان از مرکز توانبخشی آهنگ
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، جمعی از مدیران عملیات و پرسنل منطقه ی ۸ عملیات آتش نشانی تهران طی هماهنگی با مسئول مرکز توانبخشی آهنگ واقع در اتوبان محلاتی، از این مرکز بازدید کردند.
در این بازدید، مدیر عملیات منطقه 8 آتش نشانی به اتفاق معاون و نیز چند تن از مدیران و پرسنل این منطقه ضمن عیادت از این کودکان، شرایط ایمنی ساختمان محل نگهداری افراد معلول جسمی و ذهنی را نیز مورد بازدید قرار دادند و همچنین طی دیدار با مسئولین این مرکز، آمادگی آتش نشانی را به منظوربرگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان این مرکز اعلام کردند.
عزیز غلامی نسب مدیر عملیات منطقه ی ۸ سازمان آتش نشانی تهران گفت: مرکز توانبخشی آهنگ که محل نگهداری کودکان دارای معلولیت ذهنی و جسمی است و در محدوده ی عملیاتی ایستگاه ۲۴ قرار دارد، یکی از مراکز حساس در هنگام بروز حوادث است چرا که افراد معلول دراین مرکز درصورت وقوع هرگونه حادثه ای به تنهایی توان خروج از این محل را ندارند، به همین خاطراین اتفاقات موجب بروز مشکلات بیشتری در این مواقع می شود.م8
عکس: منطقه هشت عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118589