انجمن مدیران ساختمان

7612
نمای چوبی ساختمان 5 طبقه مسکونی آتش گرفت
تاریخ : 1398/4/17 12:51: کد خبر : 7612
آتش سوزی نمای چوبی ساختمان یک ساختمان مسکونی در غرب تهران آتش نشانان را روانه محل حادثه کرد.
نمای چوبی ساختمان 5 طبقه مسکونی آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 17 عصر روز گذشته در پی آتش سوزی در نمای یک ساختمان مسكونی در میدان پونک، خیابان عدل شمالی، خیابان بهار، همسایگان با سامانه 125 تماس گرفته و این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به محض آگاه شدن از این اتفاق، نیروهای عملیات ایستگاههای 55 به همراه کامیونت خاور حامل دستگاه های تنفسی و نردبان 32 متری را به محل حادثه اعزام كرد.
بر اساس این گزارش، حسین خرادمهر رئیس ایستگاه 55 آتش نشانی که در محل این حادثه حضور یافته بود، در این باره ابراز داشت: قسمتی از نمای چوبی یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در طبقه پنجم، دچار آتش سوزی شد که دود ناشی از آن وارد ساختمان شده و فضای داخلی این مکان را فرا گرفت.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز ساختمان به خاموش کردن شعله های آتش پرداختند و با استفاده از یك رشته لوله آبدهی و استفاده از نردبان 32 متری توانستند آتش سوزی در قسمت نمای چوبی ساختمان در بالاترین طبقه را مهار و به طور كامل خاموش کنند.
رئیس ایستگاه 55 آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: با توجه به انتشار دود بسیار زیادی که از محل آتش سوزی نمای این ساختمان خارج می شد، آتش نشانان با بکارگیری فن مكانیكی اقدام به تخلیه دود از داخل این ساختمان كردند.
خرادمهر با اعلام این که این آتش سوزی هیچ مصدوم و محبوس شده ای در پی نداشت، تاکید کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م1
عکس: امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118592