انجمن مدیران ساختمان

7614
یک واحد مسکونی در تهرانسر آتش گرفت
تاریخ : 1398/4/17 15:59: کد خبر : 7614
آتش سوزی یک واحد مسکونی در تهرانسر با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.
یک واحد مسکونی در تهرانسر آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری125، در پی تماس شهروندان در ساعت 13:50 دقیقه امروز با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و اعلام آتش سوزی دریک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 104 را به محل حادثه واقع در تهرانسر، بلوار لاله اعزام کرد.
به گفته عباس سرافرازی رییس ایستگاه 104 آتش نشانی تهران: آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه مسکونی 16 واحدی اتفاق افتاد و در جریان آن، یکی از واحدهای مسکونی به مساحت تقریبی 70 متر مربع از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان، شعله های این آتش سوزی درحال سرایت به قسمت های دیگر این واحد مسکونی بود و همچنین دود بسیار زیادی، محیط این ساختمان را فرا گرفته بود که نیروهای عملیاتی به سرعت مشغول عملیات شدند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی با اعلام اینکه صاحب خانه در زمان بروز حادثه در منزل حضور نداشت، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله همزمان با تخلیه ساکنان و قطع جریان برق وگاز محل حادثه، بلافاصله با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی در قسمت اتاق خواب رساندند و توانستند در کمترین زمان ممکن، شعله های این آتش سوزی را خاموش کنند.
سرافرازی بابیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و دادن تذکرات ایمنی به ساکنان، ساختمان و محل حادثه را جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی سپردند.
شایان ذکر است که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م4
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118597