انجمن مدیران ساختمان

7634
سقوط کابین آسانسور بر روی سرویس کار
تاریخ : 1398/4/23 9:40:0 کد خبر : 7634
سقوط ناگهانی کابین آسانسور در یک ساختمان مسکونی در خیابان ری، مصدومیت بسیار شدید کارگر سرویس کار را به همراه داشت.
سقوط کابین آسانسور بر روی سرویس کار
به گزارش پایگاه خبری 125، طی تماس کارگران یک ساختمان درحال ساخت ساعت 17:14 روز گذشته با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه 3 و گروه امدات و نجات 9 را به خیابان ری، کوچه دردار اعزام كرد.
علی عباس زاده افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: دریک ساختمان دردست ساخت سه طبقه با سه طبقه منفی، یک کارگر جوان 26 ساله(نصاب و سرویس کار آسانسور) به دلیل سقوط ناگهانی کابین آسانسور بر روی سر وی و ماندن در زیر کابین، دچار آسیب دیدگی بسیار شدید شد.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص در حضور عوامل اورژانس و انتظامی، با رعایت کامل اصول ایمنی، این کارگرسرویس کار آسانسور را از داخل چاهک آسانسور خارج کرده و پس از انجام اقدامات اولیه احیای قلبی روی مصدوم، برای انتقال به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس دادند.
عباس زاده با اشاره به این که علت سقوط ناگهانی کابین آسانسور و چگونگی مصدومیت این کارگر جوان دراین حادثه از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه 5 عملیات این سازمان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مالک ساختمان و کارگران گوشز کردند.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118646