انجمن مدیران ساختمان

7636
باغ چهار هکتاری در جنوب غرب تهران آتش گرفت
تاریخ : 1398/4/23 15:10: کد خبر : 7636
با حضور به موقع آتش نشانان و مهار سریع آتش سوزی باغ چهار هکتاری در حوالی میدان الغدیر در منطقه جنوب غرب تهران، از سرایت آتش به ساختمان های اطراف جلوگیری شد.
باغ چهار هکتاری در جنوب غرب تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در ساعت 13:40 دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 125 و 87 به همراه تانکر آب آتش نشانی را به محل حادثه در خیابان جواد زندیه، میدان الغدیراعزام كرد.
داود قلی زاده معاون منطقه چهارعملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه باغی به وسعت چهار هکتار و پوشیده از درخت و علفهای هرز دچار آتش سوزی شده بود و هر لحظه احتمال می رفت آتش به ساختمانهای مجاور و خودروهای پارک شده دراطراف آن سرایت کند.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده از دستگاه تنفسی وبا استفاده از چند رشته لوله آبرسانی از جهات مختلف به مقابله با آتش پرداختند و توانستند قبل از این که خسارت زیادی به ساختمانها و خودروها وارد شود، آن را مهار و کاملا خاموش کنند.
معاون منطقه 4 عملیات آتش نشانی تصریح کرد: با خاموش شدن این آتش سوزی، کارشناسان آتش نشانی منطقه علت بروز این آتش سوزی را تحت بررسی قرار دادند.م4
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118654