انجمن مدیران ساختمان

7656
گودبرداری غیر اصولی حادثه ای دیگر آفرید
تاریخ : 1398/4/30 11:18: کد خبر : 7656
گودبرداری غیر اصولی در غرب تهران، موجب فرو ریختن قسمتی از ساختمان دو طبقه همجوار شد.
گودبرداری غیر اصولی حادثه ای دیگر آفرید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 111 به همراه گروه امداد و نجات 7 را ساعت 17:02 عصر روز گذشته به بزرگراه فتح، چهارراه ایران خودرو، شهرک دانش رهسپار کرد.
رضا وفایی معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت، گفت: در یک قطعه زمین، کارگران به منظور ساخت بنای جدید مشغول گودبرداری بودند که ناگهان دیوارهای ساختمان مسکونی دو طبقه که در مجاورت محل گودبرداری قرار داشت، ریزش کرده بود.
وی اضافه کرد: براثر این حادثه، شش نفر دچار مصدومیت شده بودند که با کمک شهروندان در همان لحظات اولیه از محل گودبرداری خارج شده تحویل کادر پزشکی اورژانس شده بودند.
معاون منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، با کشیدن نوارهای هشدار دهنده و جلوگیری از رفت و آمد شهروندان، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با توجه به اظهار شاهدان مبنی بر گرفتار شدن یک نفر در زیر آوار، آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص عملیات جستجو را آغاز کردند.
وفایی در پایان گفت: خوشبختانه پس از جستجوی آتش نشانان، مشخص شد هیچ کس در زیر آوار گرفتار نشده بود.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118708