انجمن مدیران ساختمان

7673
انباری منزل مسکونی در آتش سوخت
تاریخ : 1398/5/5 12:19:0 کد خبر : 7673
بروز آتش سوزی در انباری یک ساختمان مسکونی در میدان فلاح با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
انباری منزل مسکونی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه توسط شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 09:22 دقیقه امروز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 70 و 65 را به همراه خودروی دستگاه تنفسی ایستگاه 62 به محل حادثه در میدان فلاح، میدان ابوذر، خیابان فریدون احمدی اعزام كرد.
داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات که از ابتدای وقوع حادثه در محل حضور داشت در این باره گفت: یک انباری در داخل کوچه و در طبقه منفی یک به مساحت 60 متر مربع، و فعال در زمینه تولید طلق دربهای آلومینیوم، متعلق به یک ساختمان دو طبقه ده واحدی، که درب مجزایی از کوچه برای آن تعبیه شده و به داخل ساختمان راهی نداشت طعمه شعله های آتش شده و دود زیادی از داخل آن خارج می شد.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق و گاز ساختمان با استفاده از لوله های آبرسان شعله های آتش را قبل از گسترش آن و ایجاد خسارت بیشتر مهار و خاموش کردند.
وی با اعلام این که خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی در بر نداشت تصریح کرد: آتش نشانان با بکارگیری دستگاه فن فشار قوی، دود حاصل از آتش سوزی را از محل حادثه تخلیه کردند.
قلیزاده علت بروز آتش سوزی را نامشخص اعلام کرد و گفت: علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118739