انجمن مدیران ساختمان

7692
برگزاری مانور آتش نشانی در مجتمع مسکونی
تاریخ : 1398/5/12 7:54:0 کد خبر : 7692
آتش نشانان سه ایستگاه و یک گروه امداد و نجات با حضور در یک مجتمع مسکونی بلند مرتبه، با اجرای مانوری، مبارزه با آتش در ساختمان های بلند و نجات محبوسین فرضی را تمرین کردند.
برگزاری مانور آتش نشانی در مجتمع مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، این مانور با حضور سه ایستگاه حریق، یك تیم نجات به همراه خودروهای پشتیبانی با هدف ارتقای سطح آمادگی آتش نشانان و امدادرسانی هر چه بهتر در حوادث احتمالی ساختمان های بلند درمحل مجتمع مسكونی مهستان واقع در بلوار ابوذربرگزار شد.
عزیز غلامی نسب مدیر منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران كه به طور مستقیم بر چگونگی اجرای این مانور نظارت داشت، دراین باره گفت: با هماهنگی های انجام شده، آتش نشانان با استفاده از لوله های آبرسانی اقدام به لوله کشی به طبقات بالای این مجتمع مسکونی کرده و سپس به مقابله با آتش سوزی فرضی پرداختند.
وی اضافه کرد: همزمان گروهی دیگر نیزدر بخش های مختلف ساختمان به جستجو برای یافتن محبوس شدگان احتمالی مشغول شدند و توانستند تعدادی از ساکنان را به مکان امن منتقل کنند.
غلامی نسب در ادامه تصریح کرد: مانور های عملیاتی طراحی شده برای ایستگاههای منطقه با هدف بالا بردن توان نیروها و آمادگی بیشتر در هنگام بروز حریق و حوادث برگزار می شود كه در این مانور نیز نیروهای آتش نشانی با موفقیت توانستند به همه اهداف پیش بینی شده دست یابند.
مدیر منطقه ی 8 عملیات آتش نشانی درادامه تاکید کرد: مانور های فصلی در منطقه برای ایستگاهها طراحی و در حال اجراست.م8
عکس: آیدین سرور/سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118793