انجمن مدیران ساختمان

7698
مرگ دلخراش مرد میانسال در آتش سوزی منزل مسکونی
تاریخ : 1398/5/12 12:51: کد خبر : 7698
آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار ابوذر، مرگ مرد میانسال را به همراه داشت.
مرگ دلخراش مرد میانسال در آتش سوزی منزل مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت ۵:۴۵ صبح روز جمعه در پی تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵، مبنی بر مشاهده دود و آتش از بالکن یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۲۴ را به همراه تیم نجات ۲ روانه محل حادثه در بلوار ابوذر، خیابان مسلم جنوبی کوچه ی تیغ بند کرد.
مصطفی اسدزاده افسر آماده ی منطقه 8 عملیات که به محل حادثه اعزام شده بود در این باره گفت: در یک منزل مسکونی به مساحت ۷۰ متر مربع که در یک ساختمان پنج طبقه ی ده واحدی قرار داشت آتش سوزی رخ داده و از قسمت بالکن آن آتش و دود به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: بنابر اظهار همسایگان در این حادثه مردی حدود ۵۰ ساله ای نیز گرفتار شعله های آتش شده بود.
اسدزاده با اشاره به سرایت شعله های آتش به طبقه ی فوقانی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان خود را با یک رشته لوله ی آبدهی به محل آتش سوزی رساندند و همزمان با خاموش کردن و جلوگیری از سرایت آتش به اطراف، مرد میانسال را به بیرون از بالکن منتقل کردند.
وی افزود: متاسفانه با معاینه ی اولیه ی تیم پزشکی اورژانس تهران مرگ وی به دلیل سوختگی شدید توسط آنان تائید و جسد برای انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی شد.
گفتنی است: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل به مالک، با ارائه تذکرات ایمنی به حاضرین به عملیات خود پایان دادند.
علت این حادثه توسط کارشناس منطقه در حال بررسی است.م۸
عکس: سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118800