انجمن مدیران ساختمان

7701
برگزاری مانور بزرگ آتش نشانی در برج مرجان
تاریخ : 1398/5/12 15:10: کد خبر : 7701
مانور بزرگ مهارآتش سوزی و امداد و نجات با همکاری آتش نشانان 5 ایستگاه در برج مرجان در منطقه تهرانپارس با موفقیت برگزار شد.
برگزاری مانور بزرگ آتش نشانی در برج مرجان
به گزارش پایگاه خبری 125، مهدی حقی مدیر منطقه 6 عملیات آتش نشانی که در محل برگزاری مانور حضورداشت، ضمن ابراز خرسندی از انجام این مانور و همچنین قدردانی از تمامی مدیران، روسای ایستگاه ها و پرسنل آتش نشانی در برگزاری این مانور اظهار داشت: این مانور براساس استاندارد های فرماندهی حادثه(I.C.S) و روش های نوین عملیاتی(S.O.P) برگزار شد که با موفقیت کامل انجام پذیرفت.
وی افزود: با توجه به انجام مانورهای مختلف با همکاری بیش از 5 ایستگاه در ساختمان های بلند و اماکن عمومی در محدوده منطقه 6 عملیات، این مانور نسبت به مانورهای قبلی وسیع تر بود که توانستیم تمام نکات و تکنیک ها را با موفقیت در عملیات های چند ایستگاهی، پیاده سازی کنیم.
حقی در ادامه اظهار داشت: این تمرین عملیاتی با حضور نیروهای آتش نشانی ایستگاههای 19، 32، 60، 128 و 103 و گروه امداد و نجات 11 خودروهای پشتیبانی:نردبان هیدرولیکی ایستگاه 23، تشک نجات و خودروی حامل دستگاههای تنفسی ایستگاه 71 برگزارشد.
مدیر منطقه 6 عملیات آتش نشانی با بیان این که دراین مانور آتش نشانان داوطلب منطقه نیز حضور داشتند، افزود: آتش سوزی فرضی در دو نقطه از برج مسکونی تجاری و در طبقه منفی با کاربری پارکینگ و طبقه 7 با کاربری مسکونی رخ داده بود، که نیروهای عملیاتی با همکاری یکدیگر ضمن خاموش کردن این آتش سوزی، تمامی مصدومین و مجروحین را از ساختمان خارج کردند و در پایان نیز برای تخلیه اضطراری، کلیه پرسنل با ارائه هشدار خروج توسط افسر ایمنی منطقه 6 به بیرون از ساختمان هدایت شدند.م6
عکس: روابط عمومی منطقه شش عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118806