انجمن مدیران ساختمان

7705
یک منزل مسکونی در محله فلاح آتش گرفت
تاریخ : 1398/5/15 13:8:0 کد خبر : 7705
آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله فلاح واقع در منطقه جنوب غرب تهران با تلاش آتش نشانان مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.
یک منزل مسکونی در محله فلاح آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود و آتش از داخل یک آپارتمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 65 و 28 را در ساعت 20:17 دقیقه شب گذشته به محل حادثه در محله فلاح، خیابان ابوذر، خیابان عیوض خانی اعزام کرد.
داود قلی زاده معاون عملیات منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم دود و آتش زیادی از پنجره های یک واحد مسکونی به مساحت 73 متر مربع در طبقه اول ساختمان 5 طبقه 10 واحدی خارج میشد.
وی با اشاره به این که شعله های آتش در حال سرایت به طبقات دیگربود، افزود: با توجه به این که دود تمامی طبقات این ساختمان را فرا گرفته بود، آتش نشانان بلافاصله در میان دود سیاه به کانون آتش نزدیک شده و با رعایت نکات ایمنی، همزمان با قطع برق و گاز ساختمان و با لوله کشی به داخل ساختمان، اقدام به خاموش کردن آتش کرده و این آتش سوزی را پیش از سرایت آن به اطراف و طبقات دیگر مهار و کاملا خاموش کردند.
معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه این آتش سوزی مصدوم و مجروحی نداشت و آتش نشانان فقط دو زن میانسال و یک مرد از ساکنان این ساختمان را که در طبقات گرفتار شده بودند، نجات دادند..
شایان ذکر است علت وقوع این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م4
عکس: منطقه چهار عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118818