انجمن مدیران ساختمان

7709
برپایی کارگاه آموزشی "باز کردن انواع قفل ها" در منطقه 5 عملیات آتش نشانی پایتخت
تاریخ : 1398/5/16 10:49: کد خبر : 7709
یک دوره آموزشی آشنایی با روش های گشودن انواع قفل ها برای فرماندهان و معاون فرماندهان منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.
برپایی کارگاه آموزشی "باز کردن انواع قفل ها" در منطقه 5 عملیات آتش نشانی پایتخت
به گزارش پایگاه خبری 125، با توجه به اینکه آتش نشانان در برخی از حوادث، مواجهه با بسته بودن در و پنجره ها می شوند که انواع قفل ها در آنها بکار برده شده اند، به همین خاطر ضروری است نیروهای عملیات به منظور امدادرسانی سریع و به موقع به شهروندان، با تمامی انواع قفل ها و نیزطریقه گشودن آنها آشنا بوده و تبحر لازم را داشته باشند.
در این راستا به همت واحد آموزش منطقه 5 عملیات این سازمان، یک دوره آموزشی آشنایی با بازکردن انواع قفل ها برای فرماندهان و کمک فرماندهان شیفت های سه گانه تمامی ایستگاه های این منطقه در محل ایستگاه یک آتش نشانی واقع در میدان حسن آباد برگزار شد.
در این دوره آموزشی توسط مربیان مجرب، ساختار انواع قفلها و همچنین روش های سریع بازکردن آنها اعم از درب واحدهای مسکونی ضد سرقت، منازل، خودروها و انواع قفل های آویز و کتابی و... آموزش داده شد.
این کارگاه آموزشی به مدت 10 روز درایستگاه یک آتش نشانی برپا شد و به ترتیب اولویت از فرماندهان، معاون فرماندهان و نیز کاردانهای ایستگاههای منطقه 5 عملیات به تعداد 250 نفر مورد آموزش قرار گرفتند.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118833