انجمن مدیران ساختمان

7713
آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/5/17 12:49: کد خبر : 7713
آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در منطقه دهکده المپیک واقع در شمال غرب تهران با حضور به موقع آتش نشانان قبل از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.
آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 22:10 دقیقه شب گذشته توسط ساکنان ساختمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 69، 100 را به محل حادثه در میدان دهکده ا لمپیک، شهرک یاس اعزام شدند.
به گفته محمد علی کندک لو فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری لیفان که در داخل پارکینگ ساختمان مسکونی متوقف بود به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: هنگامی که وارد پارکینگ ساختمان مسکونی شدیم دود زیادی تمام فضای پارکینگ را فراگرفته و به داخل طبقات ساختمان و واحدهای مسکونی نیز نفوذ کرده بود.
کندک لو تصریح کرد: آتش نشانان که مجهز به دستگاه تنفسی شده بودند، در میان دود غلیظ ناشی از آتش سوزی خودرو، به محل آتش سوزی خودرو نزدیک شده و به سرعت با استفاده از لوله های آبرسان به مقابله با آتش سوزی خودرو پرداختند و آتش را در زمانی کوتاه خاموش کردند.
این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان به جستجو در طبقات پرداختند که خوشبختانه ساکنین ساختمان قبل از رسیدن نیروها و درهمان لحظات اولیه از ساختمان و واحدهای مسکونی خارج شده بودند.
وی با اشاره به این که دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، دودهای انتشار یافته در داخل ساختمان را به وسیله فن های فشار قوی تخلیه کردند.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118848