انجمن مدیران ساختمان

7756
تخریب غیر اصولی منزل دو طبقه قدیمی یک مجروح بر جای گذاشت
تاریخ : 1398/5/31 11:58: کد خبر : 7756
تخریب غیر اصولی یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی در خیابان دماوند موجب مصدومیت یکی از کارگران شد.
تخریب غیر اصولی منزل دو طبقه قدیمی یک مجروح بر جای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 18:30 روز گذشته، آتش نشانان ایستگاه 31 و گروه امداد و نجات 11 را به محل حادثه در خیابان دماوند، خیابان 8 متری سوم اعزام کرد.
ابراهیم آقایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: حادثه در یک ساختمان دو طبقه قدیمی رخ داد که در اثر عدم رعایت نکات ایمنی هنگام تخریب و نیز تخریب غیراصولی قسمتی از دیوار جانبی طبقه دوم به یکباره فرو ریخت و موجب مصدومیت شدید یک کارگر 22 ساله تبعه افغانستان از ناحیه پای راست شد.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و سپس از طریق جابجایی تیر آهن ها و مصالح، فرد مصدوم را از میان آوار بیرون آورده و با استفاده از تجهیزات حمل مصدوم ویژه امداد و نجات، این فرد را از محل آوار خارج کردند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که تحقیقات بیشتر دراین خصوص هم چنان توسط کارشناس آتش نشانی منطقه درحال انجام است، گفت: آتش نشانان فرد مصدوم را برای انجام معاینات اولیه تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند و همچنین این ساختمان را جهت بررسی بیشتر و انجام اقدامات قانونی دراختیارعوامل شهرداری منطقه گذاشتند.م6
عکس: مجتبی نی بند


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118947