انجمن مدیران ساختمان

7757
ساختمان 10 طبقه در دست ساخت دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1398/5/31 12:57: کد خبر : 7757
یک مجتمع 10 طبقه تجاری اداری در حال ساخت واقع در بزرگراه فتح به علت نامشخصی عصر دیروز در کام آتش فرو رفت که با تلاش آتش نشانان به سرعت مهار و کاملا خاموش شد.
ساختمان 10 طبقه در دست ساخت دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، با تماس کارگران یک ساختمان نیمه ساز و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 33، 38، 62 و گروه امداد و نجات 5 را در ساعت 16:36 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته به محل حادثه در بزرگراه فتح، مقابل بیمارستان شریعت رضوی اعزام کرد.
داود قلی زاده معاون منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص ابراز داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، بخشی از طبقه هم کف یک ساختمان حدودا ده طبقه تجاری اداری نیمه ساز از جمله یک منبع دو هزار لیتری گازوئیل طعمه آتش سوزی شده بود.
وی افزود: در مجاورت محل حادثه سه دستگاه کانکس(اتاقک) که محل استراحت کارگران این ساختمان نیمه ساز بود، قرار داشت که این کانکس ها نیز دچار آتش سوزی شده بودند.
قلی زاده گفت: با توجه به تماسهای اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوسی در داخل این کانکس ها، آتش نشانان بسرعت وارد عملیات شده و به جستجوی محبوسین احتمالی در میان این آتش سوزی پرداختند.
وی ادامه داد: همزمان سایر نیروهای آتش نشانی با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی از دو سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند و با تلاش فراوان توانستند شعله های سرکش این آتش سوزی را مهار کرده و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری کنند.
معاون منطقه 4 عملیات آتش نشانی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه فرد یا افرادی در داخل این آتش سوزی گرفتار نشده بودند و نیروهای عملیاتی پس از اطمینان از نبود خطر، محل حادثه را تحویل مسئولین این ساختمان در دست ساخت دادند.
گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان منطقه چهارعملیات در حال بررسی است.م4
عکس: منطقه چهار عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118949