انجمن مدیران ساختمان

7759
فروکش کردن کف پارکینگ حادثه آفرید
تاریخ : 1398/6/2 10:23:0 کد خبر : 7759
ریزش ناگهانی کف پارکینگ ساختمان مسکونی در جنت آباد شمالی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
فروکش کردن کف پارکینگ حادثه آفرید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر فروکش کردن زمین و افتادن یک دستگاه خودروی سواری درون گودال، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 94 را ساعت 07:03 دقیقه روز گذشته به خیابان جنت آباد شمالی، خیابان آزادگان اعزام کرد.
مهدی حیدری فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، در این باره گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد در قسمت پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی بر اثر فروکش کردن چاه فاضلاب، گودالی به عمق 3 متر به وجود آماده و بر اثر سست بودن دیواره اطراف آن هر لحظه بر مساحت آن افزوده می شد و یک دستگاه خودرو سواری جک از قسمت چرخ عقب به درون گودال افتاده فرو رفته بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی، ابتدا با استفاده از تجهیزات نجات شامل تیفور(جرثقیل دستی) و تشک های بادی اقدام به مهار و ثابت کردن خودروهای سواری کردند و در ادامه با استفاده از الوار و قرار دادن آن در زیر خودرو با رعایت نکات ایمنی، خودرو را از محل حادثه خارج کردند.
فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از مهار کامل خودرو و محصور کردن محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان، ماموریت خود را پایان دادند.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118951